Zwroty
1. Klient będący Konsumentem może bez podawania przyczyn odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty otrzymania zamówionego towaru.
2. Odstąpienie od umowy powinno zostać dokonane w formie pisemnej i własnoręcznie podpisane przez klienta.
3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towaru, produktu noszącego cechy indywidualne, który został wykonany na indywidualne zamówienie Klienta.
4. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu zamówionego towaru w stanie niezmienionym na własny koszt pod adres siedziby Sprzedającego – Grodzisko 89, 63-300 Pleszew w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Do przesyłki należy dołączyć krótką informację, ze towar zostaje odesłany w związku z odstąpieniem od umowy, dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz podać dokładne dane Klienta wraz z numerem rachunku bankowego, na który nastąpić ma zwrot pieniędzy.
5. Jeżeli zakup dotyczył kilku produktów, a zwrot dotyczy tylko części z nich. Po otrzymaniu zwrotu Sprzedający wystawi fakturę korygującą, którą Klient powinien podpisać i zwrotnie odesłać.
6. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania podpisanej kopii faktury korygującej Sprzedający zwróci pieniądze na podane przez Klienta konto.
7. Zwrotowi podlegają tylko należność z tytułu zakupu towaru. Koszty dostawy i odesłania nie podlega ją zwrotowi.
Gwarancja i Reklamacje
1. Na wszystkie towary udzielana jest gwarancja prawidłowego działania. Okres gwarancji na kotły wynosi 5 lat dla Konsumentów.
2. Sprzedający wyłącza swoją odpowiedzialności z tytułu rękojmi na zasadach określonych przepisami Kodeksu cywilnego.
3. Klientom będącym konsumentami przysługują wszelkie uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową określone w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego.
4. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie.
5. W przypadku kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej należy wypełnić dostępny w zakładce sklepu Kontakt z nami – formularz i wysłać go na adres sklepu.
6. Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie maksymalnie 14 do od daty ich wpływu.
7. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis i w przypadku jej uznania, uszkodzony towar zostaje naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu niedostępności towaru Sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny o parametrach nie gorszych od reklamowanego.