Pytania? Zadzwoń, doradzimy! tel. 731 754 955




Producenci
Promocje
Kocioł piec c.o. Technix Pell Lux na pellet 24kW do240m2 z podajnikiem Technix sv300 + zapalarka, atesty 5 klasa, Ecodesign, A+ Kotły Pleszew
Kocioł piec c.o. Technix Pell Lux na pellet 24kW do240m2 z podajnikiem Technix sv300 + zapalarka, atesty 5 klasa, Ecodesign, A+ Kotły Pleszew

15 175,00 zł

Cena regularna: 16 675,00 zł

Najniższa cena: 14 695,00 zł
szt.
Kocioł c.o. 20kW ogrzewa 110-180m2 KG-P z podajnikiem na pellet drzewny Pleszew 5 klasa / Ecodesign +zapalarka
Kocioł c.o. 20kW ogrzewa 110-180m2 KG-P z podajnikiem na pellet drzewny Pleszew 5 klasa / Ecodesign +zapalarka

13 999,00 zł

Cena regularna: 15 499,00 zł

Najniższa cena: 13 500,00 zł
szt.
Kocioł c.o. 10kW ogrzewa 50-100m2 KG-ECO z podajnikiem ślimakowym Pancerpol na ekogroszek Ciepłomax Pleszew 5 klasa / Ecodesign
Kocioł c.o. 10kW ogrzewa 50-100m2 KG-ECO z podajnikiem ślimakowym Pancerpol na ekogroszek Ciepłomax Pleszew 5 klasa / Ecodesign

9 699,00 zł

Cena regularna: 11 100,00 zł

Najniższa cena: 9 699,00 zł
szt.
Kocioł piec C.O. KG 150kW do 1300m2 z podajnikiem Pancerpol na ekogroszek Pleszewskie Kotły 5 klasa / Ecodesign
Kocioł piec C.O. KG 150kW do 1300m2 z podajnikiem Pancerpol na ekogroszek Pleszewskie Kotły 5 klasa / Ecodesign

45 000,00 zł

Cena regularna: 49 900,00 zł

Najniższa cena: 49 900,00 zł
szt.
Kocioł piec c.o. Technix Pell Lux na pellet 24kW do240m2 z podajnikiem Technix sv300 + zapalarka, atesty 5 klasa, Ecodesign, A+ Kotły Pleszew
Kocioł piec c.o. Technix Pell Lux na pellet 24kW do240m2 z podajnikiem Technix sv300 + zapalarka, atesty 5 klasa, Ecodesign, A+ Kotły Pleszew

14 999,99 zł

Cena regularna: 16 675,00 zł

Najniższa cena: 16 675,00 zł
szt.
Kocioł piec c.o. Technix Pell Lux na pellet 19kW do190m2 z podajnikiem Technix sv300 + zapalarka, atesty 5 klasa, Ecodesign, A+ Kotły Pleszew
Kocioł piec c.o. Technix Pell Lux na pellet 19kW do190m2 z podajnikiem Technix sv300 + zapalarka, atesty 5 klasa, Ecodesign, A+ Kotły Pleszew

14 600,00 zł

Cena regularna: 16 195,00 zł

Najniższa cena: 16 195,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty

1. Klient będący Konsumentem może bez podawania przyczyn odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty otrzymania zamówionego towaru.

2. Odstąpienie od umowy powinno zostać dokonane w formie pisemnej i własnoręcznie podpisane przez klienta.

3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towaru, produktu noszącego cechy indywidualne, który został wykonany na indywidualne zamówienie Klienta.

4. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu zamówionego towaru w stanie niezmienionym na własny koszt pod adres siedziby Sprzedającego – Grodzisko 89, 63-300 Pleszew w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Do przesyłki należy dołączyć krótką informację, ze towar zostaje odesłany w związku z odstąpieniem od umowy, dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz podać dokładne dane Klienta wraz z numerem rachunku bankowego, na który nastąpić ma zwrot pieniędzy.

5. Jeżeli zakup dotyczył kilku produktów, a zwrot dotyczy tylko części z nich. Po otrzymaniu zwrotu Sprzedający wystawi fakturę korygującą, którą Klient powinien podpisać i zwrotnie odesłać.

6. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania podpisanej kopii faktury korygującej Sprzedający zwróci pieniądze na podane przez Klienta konto.

7. Zwrotowi podlegają tylko należność z tytułu zakupu towaru. Koszty dostawy i odesłania nie podlega ją zwrotowi.

Gwarancja i Reklamacje

1. Na wszystkie towary udzielana jest gwarancja prawidłowego działania. Okres gwarancji na kotły wynosi 5 lat dla Konsumentów.

2. Sprzedający wyłącza swoją odpowiedzialności z tytułu rękojmi na zasadach określonych przepisami Kodeksu cywilnego.

3. Klientom będącym konsumentami przysługują wszelkie uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową określone w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego.

4. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie.

5. W przypadku kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej należy wypełnić dostępny w zakładce sklepu Kontakt z nami – formularz i wysłać go na adres sklepu.

6. Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie maksymalnie 14 do od daty ich wpływu.

7. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis i w przypadku jej uznania, uszkodzony towar zostaje naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu niedostępności towaru Sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny o parametrach nie gorszych od reklamowanego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl